Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2009

ΥΜΝΟΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟΝ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ


Ιησού μου ωραιότατε καμέ να σ’ αγαπώ
να σ’ αγαπώ θερμότατα και άλλο δεν ζητώ

Ιησού μου επιθύμησα εξ’ όλης της ψυχής
παντοτινά να φλέγομαι αγάπης Θεϊκής

Και τούτο το ανέκφραστο Χριστέ μην αρνηθείς
παντοτεινά να φλέγομαι αγάπης Θεϊκής

Ιησού μου επιθύμησα τα κάλλη τα δικά Σου
να πράττω έργα αγαθά να είναι αρεστά Σου

Εργα Άγια Θεϊκά Εσένα να υμνούνε
τον Σταυρικό Σου θάνατο να το δοξολογούνε

Ήμουν τυφλή δεν ήξερα δια να Σε δοξάζω
μα τώρα που ανέβλεψα εγώ πολλά σου ψάλλω

Εσύ Σταυρώθηκες για μας και μεις αδιαφορούμε
Σώσε μας Πολυέλαιε να μην απωλεσθούμε

Την ώρα του κινδύνου μας που όλη η γη θα τρέμει
Εσύ Χριστέ μας πρόφθασε Σώσε την Οικουμένη

Προς χάριν της Μανούλας σου και Διδασκάλισσας
Εσύ Χριστέ μου Ιησού να σώσεις τας ψυχάς μας

Την Θείαν Βασιλείαν σου ταχύ στην γη να φέρεις
και ως καλός Ποιμήν Εσύ τα πάντα να ποιμαίνεις

Ειρήνη αγαλλίασι να ιδούν τα έθνη όλα
και τότε εμείς θα ψάλλουμε Ιησού με ένα στόμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: