Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2009

ΥΜΝΟΣ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΙΩΑΝΝΗ ΤΟΝ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ



Ιωάννη μου Χρυσόστομε μεγάλε άγιε μου
δόσ’ μου δυο λόγια στο χαρτί άγιε δυνατέ μου
αλληλούια

Χρυσό είναι το στόμα σου που ύμνησε τον Πλάστη
Χρυσή και η διάνοια μεγάλη σου η δράση
αλληλούια

Διαβάζοντας τα έργα σου απόρησα Καλέ μου
πως μπόρεσες και ήλεγξες και Βασιλείς άγιε μου
αλληλούια

Χρυσόστομο σε είπανε μα είναι πολύ λίγο
Χρυσό ποτάμι ορμητικό ήτανε η ζωή σου
αλληλούια

Μπροστά εις την ταπείνωση και στην ακτημοσύνη
που έδειξες Χρυσόστομε εξέπληξες την Χριστιανοσύνη
αλληλούια

Ο Παύλος ο Απόστολος έγινε δάσκαλος σου
Εκείνος σου εδίδαξε κι έγινε οδηγός σου
αλληλούια

Αγιε μου Χρυσόστομε σ’ανοίγω την καρδιά μου
και σου ζητώ ολόψυχα ν’ανοίξεις την διάνοια μου
αλληλούια

Χρυσός στο στόμα Χρυσόστομε Χρυσός και η Ψυχή σου
Χρυσός και στα νοήματα στη θεία διδαχή σου
αλληλούια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: