Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2009

ΥΜΝΟΣ ΣΤΟΝ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟ ΜΙΧΑΗΛ



Αρχάγγελε μας Μιχαήλ Μεγάλε μας Φρουρέ μας
το Χαίρε σου προσφέρουμε Αγγελε δυνατέ μας

Χαίρε σου ψέλνουν Μιχαήλ του Ουρανού οι Αγγελοι
Χαίρε σου ψέλνουν οι άγιοι κι όλη η οικουμένη

Χαίρε σου ψέλνουν τα Χερουβείμ τα Σεραφείμ κι οι θρόνοι
Χαίρε κι οι δεκατέσσερες χιλιάδες του Ηρώδη

Ποιος θα μπορούσε άραγε τα θαύματα να μετρήσει
κι επάνω σε λευκό χαρτί αυτά να ζωγραφήσει

Ποιος θα μπορούσε Αρχάγγελε την όμορφη μορφή σου
να ιστορήσει Στρατηγέ να την απεικονήσει

Ποιος θα μπορούσε για να δει του Ουρανού τα κάλλη
την ώρα που εφώναζες μην προχωρείτε άλλοι


Πως να σου ιστορήσουμε την απορία όλοι
την ταπεινοφροσύνη σου ως κτίσμα του Δεσπότη

Σ’ ευχαριστούμε Μιχαήλ και σε παρακαλούμε
στην τελευταία μας πνοή εσένανε να δούμε

Σ’ ευχαριστώ κι εγώ πολύ η αμαρτωλή κι αθλία
για το ότι καταδέχτηκες να δώσεις προστασία

Τρέμω μπροστά στην σκέψη αυτή που συνεχώς μπροστά μου
εμένανε περιφρουρείς τον διώχνεις μακριά μου

Φύλαξε με Μιχαήλ απ’ του εχθρού τα βόλια
κι εγώ θα κάνω ότι μπορώ σε όλα μου τα χρόνια

Δεν υπάρχουν σχόλια: