Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2009

ΥΜΝΟΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΙΝ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ



Ω Βασιλεύ των όλων
Γλυκύτατε Χριστέ
την Μεταμόρφωση σου
δοξάζω πλαστουργέ

Ω Ιησού Χριστέ μου
στο όρος το Θαβώρ
επιτελέσθη Μέγα
Μυστήριον φρικτόν

Εν μέσω δύο αγίων
του Μωϋσή Χριστέ
και του Προφήτη Ηλία
Μεταμορφώθηκες

Η δόξα ήταν μεγάλη
και άπλετο το Φως
που κάλυψε εσένα
τον Κτίστη του Παντός

Κι οι τρεις οι μαθητές σου
που αγάπησες πολύ
ο Πέτρος ο Ιωάννης
και ο Ιάκωβος μαζί

Την δόξα σου όταν είδαν
ν’ αστράφτεις από Φως
και πιο λευκός απ’ το χιόνι
να είσαι ο διδάσκαλος

Με φόβο και με δέος
έπεσαν εις την γη
γιατί ετυφλώθηκαν
απ’ την Θεϊκή μορφή

Και τότε ω Χριστέ μου
Νεφέλη φωτεινή
τους τρεις τους μαθητές σου
περιέλαβε πυκνή

Και τ’ Άγιο Πνεύμα ήταν
η Νεφέλη η φωτεινή
κι ακούστηκε απ’ τα ύψη
φωνή η βροντερή

Αυτός είναι ο Υιός μου
Αυτού ακούετε
και ήταν του Πατέρα
η φωνή που ακούστηκε

Δοξάζω σου Χριστέ μου
την Θεϊκή Μορφή
Δοξάζω Πλαστουργέ μου
την Μεταμόρφωση

Δοξάζω Ιησού μου
Γλυκειά σου την Μορφή
την Θεϊκή ματιά σου
Εσέ του Ποιητή

Πως να σε ευχαριστήσω
για τις τόσες δωρεές
που κάθε μέρα στέλνεις
σ’ εμάς τις αμαρτωλές

Ευχαριστώ ακόμα
για τ’ αμαρτήματα
που έσβησες Χριστέ μου
και μ’ ελευθέρωσες

Λουλούδια απ’ την καρδιά μου
σου στέλνω Αγαθέ
σήμερα που γιορτάζεις
και σε υμνώ Θεέ

Βασιλικά σου στέλνω
γαρίφαλα πολλά
δέξου απ’ την καρδιά μου
αυτή την προσφορά

Και κάνε Συ για μένα
να μεταμορφωθεί η ψυχή
και πιο λευκή να γίνει
απ’ το χιόνι πιο πολύ

Για να ρθω και γω κοντά σου
στον Παράδεισο Χριστέ
να χαίρουμε μαζί σου
στην Βασιλεία σου Θεέ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: