Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2009

ΥΜΝΟΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΤΙΜΙΟ ΣΤΑΥΡΟ



Εναν ύμνο θέλω να ψάλλω
τρισμακάριστε σταυρέ
σε Σε το όπλο το μεγάλο
των Χριστιανών εσύ φρουρέ

Ατενίζω κάθε μέρα
με τα μάτια της Ψυχής
σε πόσο ύψος Εσέ μεγάλο
σ’ ανεβάσανε οι πιστοί

Βλέπω Σταυρέ μου να ενώνεις
την γη μαζί τον ουρανό
και το αίμα του Ιησού μας
να σε ποτίζει αυτό καυτό

Το αίμα που πότισε εσένα
έγινε αιτία λυτρωμού
κάθε αμαρτωλού ανθρώπου
κάθε πιστού Χριστιανού

Τι μεγάλη τιμή για Σένα
ω ξύλο τρισμακάριστο
να ποτισθείς με τ’ Άγιο αίμα
του Πλαστουργού και Ποιητού

Ω Σταυρέ μου αγαπημένε
σε παρακαλώ πολύ
πλύνε και εμέ μ’ αυτό το αίμα
ν’ αγιασθεί μου η ψυχή

Ω τρισόλβιο Εσύ ξύλο
όπλο κατά του πονηρού
δώσε μου δύναμη να νικήσω
τις παγίδες του εχθρού

Σημείωσε μου το σημείο
σ’ όλο το σώμα μου Σταυρέ
για να με βλέπει και φοβάται
για την δική σου δύναμη

Πανσεβάσμιε Σταυρέ μου
σ’ ευχαριστώ απ’ την καρδιά
που έγινες η σκάλα για ν’ ανέβω
στα ουράνια τα σκηνώματα

Σ’ ευχαριστώ που στις πληγές μου
ρίχνεις βάλσαμο γλυκό
και περίσσια χάρη δίνεις
να πολεμώ με τον εχθρό

Κράτησε με από το χέρι
σε παρακαλώ σφιχτά
γιατί ποθώ απ’ την ψυχή μου
ν’ ανέβω στα ουράνια

Αν Εσύ με περιβάλεις
με την χάρη σου Σταυρέ
είναι σίγουρο πια τότε
πως θάμαι αιώνια μ’ Εσέ

Και συ που νοιώθεις κουρασμένος
ασεβής και αμαρτωλός
έλα τώρα να σε σώσει
του Κυρίου ο Σταυρός

Των αμαρτωλών ο φίλος
Λυτρωτής ειν’ ο Χριστός
σαν σε εγκαταλείπουν όλοι
παραμένει μόνο Αυτός

Ναι καρφώθηκε στο ξύλο
για να λυτρωθώ και εγώ
κι από του Σταυρού το δρόμο
ν’ ανέβω στον ουρανό

Πάρε του Σταυρού το δρόμο
ο Χριστός σε καρτερεί
θα σε πλύνει θα σε πείσει
πως και Συ έχεις σωθεί

Τον Χριστό ν’ ακολουθήσεις
ναι σ’ Αυτόν το παν θα βρεις
την Ψυχή σου Αυτός θα σώσει
κι αιωνίως μ’ Αυτόν θα ζεις

Ω Θεέ μου σε δοξάζω
που μου έδωσες Συ Φως
να γνωρίσω το μυστήριο
που κλίνει ο Σταυρός

Δεν υπάρχουν σχόλια: