Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2009

ΥΜΝΟΣ ΣΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ



Αιδώνι της Γεσθημανής Φωνή χαριτωμένη
το λάλημα σου εύφρανε όλη την Οικουμένη

Βασιλευόντων Βασιλεύς Κύριος των Κυρίων
ο επαναπαυόμενος επί χορούς Αγίων

Γλυκύτατε μου Ιησού κρίνε Λευκέ Ωραίε
το άρωμα σου μύρισε τον κόσμο Ναζωραίε

Δεν είδανε τα μάτια μου την θεική μορφή Σου
ούτε την γλυκυτάτη Σου δεν ήκουσα φωνή Σου

Εωθινόν λαμπρότατον Αστέρι φωτοβόλον
ανέτειλες και φώτησες την γη το σύμπαν όλων

Ζωοποιείς πάσα πνοή τα σκοτεινά φωτίζεις
και εις τους αμαρτάνοντας μετάνοια χαρίζεις

Ηλιος είσαι φωτεινός πάσης της Οικουμένης
λαμπρύνεις γη και Ουρανό ζωοποιείς θερμαίνεις

Θεότης απερίγραπτος σε σώμα κεκρυμένη
υπό ανθρώρινη μορφή ήρθες στην Οικουμένη

Ιερωτάτη και φρικτή άσπιλος και γνησία
επάνω εις τον γολγοθά εγένετο θυσία

Κρεμάμενος επί Σταυρού ήλιος εσκοτίσθει
έφριξαν τα Ουράνια το παν η γη εσείσθει

Λύσας θανάτου τα δεσμά με χήρα πληγωμένη
και Αναστάς εκ των νεκρών θεότης δοξασμένη

Μεσ` την καρδιά το αίμα σου Χριστέ μου πλημυρίζει
και με τις φλέβες της καρδιάς το σώμα μου ποτίζει

Νάμα απ` τα χειλάκια σου σταλάζει σαν το μέλι
όστις γευθεί μία φορά πάλι το ξαναθέλει

Ξέρεις να χύνεις βάλσαμο σε καθενός καρδία
σε κάθε θλίψη συμφορά και ώρα αρμοδία

Ολα τα αστέρια τ`Ουρανού τον Θρόνο Σου στολίζουν
και Αγγελοι χρυσόπτεροι εμπρός σου γονατίζουν

Παρηγορία και χαρά πίστις ελπίς υγεία
είσαι γλυκύτατε Σωτήρ του κόσμου ευλογία

Ρόδα και κρίνα και γιασεμιά μυρίζει η πνοή Σου
αστράφτει και φεγγοβολεί η θεϊκή μορφή Σου

Σε ύμνησα σε έψαλα στις μέρες της ζωής μου
εξ` όλης της καρδίας μου και εξ` όλης της ψυχής μου

Τ`αγκάθι που σε κέντησε Χριστέ την κεφαλή Σου
έτσι και μένα με κεντά η αγάπη η δική Σου

Υπάρχεις αναλοίωτος Θεός της καλωσύνης
Θεός αγάπης οικτιρμών Θεός δικαιοσύνης

Φωτίζεις και παρηγορείς καρδιές που σε ποθούνε
ψυχές που σε λατρεύουνε Σε δοξολογούνε

Χάριν και διαφύλαξην εις πάντας να χαρίζεις
Ειρήνευσον τον κόσμον σου τα Εθνη να φωτίζεις

Ψιχοφιλέστατε σωτήρ πάντα σιμάς να σώσεις
στην κρίση όταν έρθουμε συγχώρηση να δώσεις

Ωρα την ώρα δέομαι με δάκρυα δε θα παύσω
του Παραδείσου την χαρά Χριστέ μου ν` απολαύσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: