Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2010

ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ


Το καράβι της ψυχής πάντα ταξιδεύει
να ψαρέψει ναυαγούς πάντοτε γυρεύει.

Να μην ψάχνεις να με βρείς είμαι εκεί κοντά σου
δεν σ’ αφήνει η μέριμνα τα αμαρτήματά σου.

Δεν θ’ αφήσω ναυαγό που να τον γυρέψω
και στα βάθη του νερού θε να τον ψαρέψω.

Έχω ναυαγοσωστικά τα πιστά παιδιά Μου
που φοιτούνε άγρυπνα στα κατηχητικά Μου.

Ποιά νομίζετε παιδιά είναι η δασκάλα
κάνει άσκηση βαριά του Χριστού η Μάννα.

Ψάξε βρες τους φάρους μου τα πιστά παιδιά Μου
να σε οδηγήσουνε στα Αγια Σχολειά Μου.

Εκεί θα `βρεις την χαρά θα `βρεις την γαλήνη
μες τα κατηχητικά που ο Χριστός την δίνει.

Κι έτσι όλοι οι μαθηταί θα υμνολογείτε
την Μητέρα του Χριστού θα δοξολογείτε.

Χαίρε Διδασκάλισσα Καθηγήτρια μας
Μάννα του Ιησού Χριστού και η Παντάνασσα μας.

Δεν θ’ αφήσω ναυαγό που να μην τον γυρέψω
και στα βάθη του νερού θε να τον ψαρέψω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: