Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2009

YΜΝΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΠΟΥΡΑΝΙΟ ΠΑΤΕΡΑ


Πατέρα Επουράνιε δέξου την αίτησιν μου
με δάκρυα Πατέρα μου στέλνω την δέηση μου

Πατέρα Επουράνιε μην μας παρεξηγήσεις
και του λεπρού την αίτηση μην την παραμερίσεις

Πατέρα Επουράνιε δέξου τα δάκρυα μου
παράταση δώσε Κύριε λυπήσου τα παιδιά σου

Πατέρα Επουράνιε τα νήπια λυπήσου
ρίξε για κείνα μια ματιά κι απότρεψε την οργή σου

Πατέρα Επουράνιε τα πάντα είναι δικά σου
θάλασσα, γη και ουρανός μαζί και τα παιδιά σου

Πατέρα Επουράνιε με δάκρυα σου λέγω
και γόνυ κλείνω Κύριε παράταση σου γυρεύω

Πατέρα Επουράνιε παράταση ψέλνουν όλοι
Άγγελοι, Αγίες και Άγιοι και οι δώδεκα Αποστόλοι

Πατέρα Επουράνιε εκτέλεσε την βουλή Σου
αιτείτε και λαμβάνετε μας λέει η γραφή Σου

Εσύ εσταυρώθεις Κύριε για τους αμαρτωλούς Σου
γι αυτό δέξου την δέησιν εμένα του λεπρού Σου

Παράταση δίνεις Κύριε το βλέπω το πιστεύω
και εγώ μια δούλη Σου λεπρή παράτα σου γυρεύω

Ρίξε το Φως το ουράνιον όλους να μας φωτίσεις
μην έλθει ο αρχέκακος και αλλού μας οδηγήσει

Άνοιξε Κύριε άνοιξε πύλας του Παραδείσου
να μην μας σπρώξει ο εχθρός στας πύλας της αβύσσου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: