Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010

ΙΚΕΣΙΑ ΣΤΗ ΠΑΝΑΓΙΑ


Ω Παρθένα μου Μαρία
και Βασίλισσα Κυρία
Τούτο σε παρακαλώ
δέξου τον αμαρτωλό.

Μαννουλίτσα πονεμένη
σου ζητώ να με προσμένεις
λίγα χρόνια για να ζήσω
την πνευματική ζωή ν` αρχίσω.

Θέλω λίγα χρόνια ακόμα
για να εργασθώ σκληρά
να παιδέψω το κορμί μου
που είναι υπόλογο σ' αυτά.

Θέλω τούτο τιμωρήσω
κι` από το άλφα για ν` αρχίσω
κι` όσο και να κουρασθώ
θέλω να τιμωρηθώ.

Και μια χάρη θα ζητήσω
από το ένα για ν` αρχίσω
δοσ` μου χρόνια να εργασθώ
τούτο σε παρακαλώ

Το αμπέλι της ψυχής μου
να σκαφτεί αυτό καλώς
και καρπούς πολλούς να φέρει
για να δει κι` ο αμπελουργός.

Τίποτ` άλλο δεν ζητάω
πλούτη δόξα και λεπτά
είναι μάταια ετούτα
είναι όλα αυτά φθαρτά

Θέλω δύναμη να δώστε
τον εχθρό μου να εξοντώστε
ν` αναπαύσω την ψυχήν μου
την καλή συνείδησιν μου.

Θέλω για να σηκώνομαι
πρωί στην προσευχή μου
να λέγω τον εξάψαλμο
για να σωθεί η ψυχή μου

Παρθένα μου Βασίλισσα
γλυκιά μου Παναγία
ελάτε να μας σώσετε
από την αμαρτία.

Μαννούλα μου, Μητέρα μου
γλυκιά παρηγοριά μου
έλα και κατασκήνωσε
για πάντα στην καρδιά μου

Μητέρα μου Μαννούλα μου
πεντάμορφη του Κόσμου
ας σ` έβλεπα ένα λεπτό
κι` ας έχανα το φως μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: