Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2010

Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ (1)


Όποιος σηκωθεί την νύκτα που περνάει η Παναγιά
και μοιράζει Θεία δώρα στ’ άγρυπνα της τα παιδιά.

Βοήθησε με Παναγιά μου να προσμένω να σε ειδώ
κι’ απ’ αυτά που θα μου δώσεις θα ωφεληθώ και εγώ.

Αφού τον όκνον θα τινάξεις, θα μπορείς να σηκωθείς
και με της ψυχής τα μάτια θα μπορέσεις να με δεις.

Έχω τόσα να σου δώσω που και συ θα απορείς
μόνον τρέξε να προφθάσεις μην με χάσεις και χαθείς.

Πες το σ’ όλα τα παιδιά μου τους προσμένω κι αυτουνούς
έχω δώρα να τους δώσω δεν τα βάζει ανθρώπου νους.

Μόνον πες τους για να τρέξουν φορτωμένη δεν μπορώ
να χτυπάω όλες τις πόρτες στην βροχή να καρτερώ.

Μόνον πες το στα παιδιά μου, πως για όλους καρτερώ
μου έρχονται όμως τόσο λίγοι και λυπάμαι κι απορώ.

Άγρυπνη όλες τις ώρες και γυρνάω εδώ και εκεί
κι όποιος άρρωστος με κράζει, τον βοηθώ να γιατρευτεί.

Τέτοια δώρα ποιος, χαρίζει απ` τους θνητούς απ` την ζωή
μόνον η Μάννα η Παναγία η Παντάνασσα κι Αγνή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: